Lancome La Vie Est Belle – Zapach wspólnego szczęścia

Lancoem La Vie Est Belle
Wprowadzony na rynek w 2012 roku zapach La Vie Est Belle oddaje kobiecość, która jest wolna duchem i spełniona. Julia Roberts doskonale uosabia ten pierwszy gourmandowo-irysowy zapach dla kobiet. Kompozycja od samego początku była kultowa. Jest to zapach numer dwa w Stanach Zjednoczonych, numer jeden w Europie i trzeci najlepiej sprzedający się zapach na świecie.

Wraz z tym pięknym zapachem Julia Roberts zaprosiła nas do szczęścia poprzez zerwanie z konwenansami. W 2016 roku znowu poprowadziła ścieżkę szczęścia. Teraz, w nowym filmie Bruno Aveillana La Vie Est Belle, Julia zachęca nas do dzielenia się naszą błogością i zwielokrotniania jej efektów.

Nowy film deklaracji

Kogo dziś uszczęśliwisz? Nowy rozdział, nowa definicja szczęścia: nieodparty duch tej nowej kampanii ma być dzielony, niczym nowa filozofia życia. Film otwiera Julia Roberts na esplanadzie Trocadero. Goście wyglądają elegancko, ale ich umysły są gdzie indziej. Wydają się zaabsorbowani, a nawet zirytowani. Wśród nich porusza się urzekająca Julia, podchodząc do rzeźby wodnej i chlapiąc. Zaskoczona wybucha śmiechem, ale ludzie wokół niej nie reagują, pozostając obojętni. Postanawia więc zsunąć obcasy i bawić się wodą. Jej ikoniczny uśmiech – manifest najwyższego szczęścia – rozprzestrzenia się zaraźliwie. Fale w wodzie podążają za jej ruchami, a krople wody rozpryskują się jak małe koraliki czystej błogości.

Jednym prostym gestem lub uśmiechem olśniewająca aktorka wypełnia przestrzeń wokół siebie szczęściem. Dyskretne włożenie róży do ręki mężczyzny kłócącego się ze swoją towarzyszką… Zaproszenie zamyślonej kobiety do przyłączenia się do grupy… Przekonanie biznesmena do odłożenia smartfona i bycia w tej chwili z żoną… W takich chwilach Roberts pomaga przekształcić to, co zwykłe w niezwykłe: szczęście jest jeszcze prawdziwsze, gdy się nim dzieli – Lancome La Vie Est Belle.

Julia Roberts daje poczucie szczerego szczęścia, które stopi najzimniejsze serce. Tym nowym rozdziałem Lancome potwierdza swój głęboki i szczery związek z kobietami oraz wizję uniwersalnej, swobodnej kobiecości. Piękną deklaracją, której jest właśnie La Vie Est Belle. Te wyrafinowane perfumy to wybór. Wybór życia i wypełniania go pięknem. To czyste szczęście, uchwycone przez Anne Flipo i Dominique Ropiona – równowaga bogatej prostoty, która łączy szlachetność irysa z głębią paczuli i nostalgią gourmandowego akordu. Butelka, w której się znajduje, została zainspirowana ideą Armanda Petitjeana z 1949 roku, by uchwycić uśmiech kobiety w butelce, jakby wyrzeźbiony w krysztale.

Za kulisami sesji

Ten rozdział został nakręcony w legendarnym Universal Studios w Los Angeles podczas dwudniowej sesji zdjęciowej z 90 statystami. Na krześle reżysera zasiadł Bruno Aveillan, wielokrotnie nagradzany francuski artysta wizualny, znany z charakterystycznego sposobu, w jaki wykorzystuje światło do uzyskania oszałamiających efektów. Jeśli chodzi o ścieżkę dźwiękową, to w wersji Josefa Salvata rozbrzmiały hipnotyczne teksty Diamonds.

W tym nowym rozdziale perfum La Vie Est Belle Lancome fotograf Alexi Lubomirski doskonale uchwycił uśmiech Julii Roberts, promieniujący szczęściem na eleganckim tle cennej wody i Wieży Eiffla. Genevieve Herr stworzyła oszałamiający makijaż Julii za pomocą Hypnose Drama 01 Black, podkładu Teint Idole Ultra Long Wear oraz konturówki do ust 202 Nuit & Jour.

O Lancome

Od czasu wizjonerskiego pioniera Armanda Petitjean, który założył markę w 1935 roku, Lancome uosabia ponadczasowy blask z typowym francuskim akcentem. Dziś wiodąca światowa marka luksusowych kosmetyków nadal inspiruje swoim nieuchwytnym je ne sais quoi, które emanuje szczęściem, pewnością siebie i francuskim szykiem, a także najlepszą jakością, stylem i przełomowymi rezultatami. Z obecnością w 130 krajach, ponad 20 000 doradców kosmetycznych w wielu punktach sprzedaży przekazuje przesłanie o francuskiej doskonałości, z niesamowitymi usługami i kultowymi produktami, takimi jak: Teint Idole, Advanced Genifique, Renergie, La Vie Est Belle i nagradzane tusze do rzęs.

Lancome potwierdza, że ​​szczęście jest najbardziej atrakcyjną cechą i oferuje każdej kobiecie możliwość uwydatnienia jej piękna i kobiecości. Niezależnie od wieku i koloru skóry dając jej to, co najlepsze w nauce i innowacjach. Marka nadal oferuje każdej kobiecie to, co najwykwintniejsze w urodzie, dzięki programowi Elite Membership Rewards Program, który umożliwia klientom dostęp do ekskluzywnych ofert, produktów i wyjątkowych doznań za pośrednictwem partnerów marki.
Ambasadorki Lancome to Julia Roberts, Kate Winslet, Penelope Cruz, Lupita Nyong’o, Lily Collins, Taylor Hill i Isabella Rossellini. Ambicją domu jest, aby każda kobieta, która do niego przychodzi, aby wyglądać piękniej, czuła się szczęśliwsza.

Dodaj komentarz